.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد معاون استاندار از مديران اجرايي استان
برخي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي نبود قانون براي برخورد با كاركنان متخلف را مطرح مي‌كنند كه اين نشانه آگاهي نداشتن آنان از قوانين است.سستي و كم‌كاري در دولت معنايي ندارد و باهرگونه سهل‌انگاري در انجام امور ...
انتقاد معاون استاندار از مديران اجرايي استان

معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني‌استانداري مازندران با انتقاد از مديران اجرايي استان اعلام كرد: مردم در دستگاه‌هاي اجرايي گرفتارند و مديران بايد كنترل و نظارت را در اجراي طرح تكريم ارباب رجوع بيشتر كنند.

"احمد جمشيدي" روز يكشنبه در گردهمايي يك روزه " تبيين برنامه‌هاي طرح تكريم و الزامات قانوني آن در مازندران" در محل باشگاه برق ساري افزود:من به فاميل و پارتي بازي اشاره نمي‌كنم اما مردم در دستگاه‌هاي كه خدمات بيشتري ارايه مي‌دهند ،گرفتارترند.
وي ادامه داد: سستي و كم‌كاري در دولت معنايي نداردو باهرگونه سهل‌انگاري در انجام امور مردم، برخورد قانوني خواهد شد.
جميشيدي به توانمندسازي كاركنان و آموزش آنان تاكيد و تصريح كرد: در برخورد با كاركنان سهل‌انگار و متخلف، خلاء قانوني وجود ندارد و مي‌توان با برخورد قانوني امور را نيز اصلاح كرد.
معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري مازندران اظهار داشت: برخي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي نبود قانون براي برخورد با كاركنان متخلف را مطرح مي‌كنند كه اين نشانه آگاهي نداشتن آنان از قوانين است.
جمشيدي اتوماسيون دستگاه‌هاي اداري را يكي ديگر از وظايف دستگاه‌ها عنوان كرد و گفت: درقانون خدمات كشوري نيز براجراي طرح تكريم ارباب رجوع به صراحت تاكيد شده و همچنين تسريع امور مردم و رضايت كامل آنان مورد تاكيد قرار گرفته است.

"فرهاد صفايي" مديركل دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري مازندران نيز بر مستندسازي اموردر دستگاه‌هاي اجرايي به عنوان يك دستورالعمل تاكيد كرد و گفت: ‪ ۶۳‬دستگاه اجرايي استان دو هزارو ‪ ۵۰۰‬نوع خدمت به مردم ارايه مي‌كنند كه بايد همه اين خدمات مستندسازي و در جهت تسهيل امور برنامه‌سازي شود.
وي افزود: به منظور نظارت دقيق بر دستگاه‌هاي اجرايي، استانداردسازي طرح تكريم ارباب رجوع در دستور كار قرار دارد تا دستگاه‌هاي اجرايي كه بهترين خدمات كيفي را انجام بدهند شناسايي شوند.

صفايي‌ادامه داد:براي اولين بارامسال توسط كارشناسان اداري رضايتمندي مردم از دستگاه‌هاي اجرايي سنجش و ارزيابي مي‌شود و اين كار در حال انجام است.
وي با بيان اينكه بر اساس آمار ، روزانه حدود سه ميليون نفر در كشور به دستگاه‌هاي اجرايي مراجعه مي‌كنند ، اظهار داشت: منشور اخلاقي در راستاي نحوه برخورد با ارباب رجوع تدوين شده است. 
در اين گردهمايي مدير كل پست مازندران عملكرد اين دستگاه را در طرح تكريم ارباب رجوع تشريح كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 آذر 1386
پس لازم شد سری هم به بهزیستی بابل بزنید و ببینید که......با ارباب رجوع چه تکریمی می کنند؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.